WARSZTATY YOGA

ŁÓDŹ

Hatha Yoga »

Praktyka hatha yogi pomaga uzyskać lepszą sprawność i elastyczność ciała. Zwiększa siłę i wydajność mięśni i ścięgien.

Yoga Zdrowy Kręgosłup »

To specjalnie wybrany zestaw pozycji jogi, które regularnie i poprawnie wykonywane przynoszą odczuwalną ulgę i wzmacniają mięśnie kręgosłupa

Łagodna Praktyka – Joga dla Kręgosłupa »

Dla wszystkich, w szczególności dla osób prowadzących siedzący tryb życia, odczuwających dyskomfort w obrębie kręgosłupa, dla początkujących i tych, którzy preferują łagodną pracę z ciałem oraz osób 50. 60 plus W trakcie takich zajęć odkryjemy zarówno możliwości jak i delikatne wyzwania dla ciała w pozycjach stojących, siedzących, skrętach oraz łagodnych wersjach wygięć do tyłu tak alby wszechstronnie wzmocnić ciało i kręgosłup.

Yoga dla kobiet »

Zajęcia dedykowane kobietom w różnym wieku. W szczególności tym, które po porodzie chcą wrócić do pełnej aktywności fizycznej.
Trening skierowany jest min. na profilaktykę zaburzeń mięśni dna miednicy oraz łagodzenie dolegliwości związanych z PMS czy monopauzą.

Kundalini Yoga »

Joga kundalini jest stworzona dla współczesnego człowieka – zabieganego i zestresowanego, który codziennie musi godzić wiele obowiązków, ale nie chce przy tym stracić łączności z samym sobą. W tym celu powinien świadomie praktykować pięć technik pracy ze swoim ciałem, umysłem i duchem poprzez: asany (pozycje jogi), pranajamę (pracę z oddechem), medytację, mantry (dźwięki i śpiew) oraz mudry (gesty rąk). Połączenie tych elementów daje narzędzie, które służy do rozwijania w sobie twórczej energii

Honorujemy: