HATHA YOGA


PROWADZĄCA

ALEKSANDRA KOWALSKA

Podczas zajęć hatha yogi pracujemy z ciałem, oddechem i umysłem. Jest to forma aktywności dla każdego ? bez względu na wiek i kondycję fizyczną. Wykonując asany ? dążymy do ułożenia ciała w pozycji wygodnej i nieruchomej. Praktyka hatha yogi pomaga uzyskać lepszą sprawność i elastyczność ciała. Zwiększa siłę i wydajność mięśni i ścięgien. Koryguje drobne wady postawy. Zapobiega i przeciwdziała bólom kręgosłupa. Pomaga na bóle głowy i stawów, ułatwia łagodne przejście przez okres miesiączki i przekwitania. Wspiera utrzymanie szczupłej sylwetki i obniżenie wagi. Wymaga skupienia na oddechu, co wpływa korzystnie na pracę serca, a to pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne. Praktyka yogi ma korzystny wpływ na umysł i psychikę. Ćwiczenie yogi poprawia samopoczucie i uspokaja. Buduje stabilność emocjonalną, podnosi pewność siebie, poprawia jakość snu i wspomaga leczenie depresji. Rozwija zarówno umiejętności koncentracji jak i odprężenia.
Jest wspierającą praktyką dla kobiet w ciąży.

Zajęcia ogólne są dla osób potrzebujących bardziej intensywnej praktyki.

GRUPY DOCELOWE

Dorośli

GODZINY ZAJĘĆ

Poniedziałek godz. 18:30 – 20:00

CO JEST POTRZEBNE?

Zajęcia w wygodnym, nieograniczającym ruchów stroju, na boso. Długi rękaw i skarpetki potrzebne na zakończenie zajęć.